sobota, 3 marca 2012

Bridge over troubled water



 ph. by WZ
wearing next parka, sweater, zara shorts, reserved scarf, clock necklace via  e-dodatki.com

A long time I haven't been in a woods (the last time before winter). I really miss something for some time but I didn't know what. When we arrived there I realized what I miss. The sun, trees, birds' singing, forest paths. The spring's soon come.


Dawno nie byłam w lesie (ostatni raz przed zimą). Przez jakiś czas bardzo mi czegoś brakowało, ale nie wiedziałam czego. Kiedy przyjechaliśmy do lasu, zdałam sobie sprawę za czym tak tęsknie. Za Słońcem, drzewami, śpiewem ptaków, leśnymi ścieżkami. Zbliża się wiosna, już nie mogę się doczekać.

Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water 





-------Follow me on FACEBOOK-------

14 komentarzy:

  1. Śliczny sweter:) spacer po lesie na pewno udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super. stylizacja wygląda na bardzo wygodną ;)) zdjęcia BOMBA!!!

    pozdrowionka

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw. fajny szaliczek i bardzo podobają mi się spodenki. piękne miejsce.
    hehe, ja do lasu chodzę ostatnio przynajmniej raz na 2 tygodnie. np. dziś byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, tak spacerowo-wycieczkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi tego brakowało i to bardzo! Zdjęcia przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. baaardzo fajne zdjęcia :)

    pozdrawiam i zapraszam:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia♥ A stylizacja cudowna!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie wpasowałaś się w klimat filmu, który dzisiaj obejrzałam- "Lilly"

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja! w sam raz na obecną pogodę:)

    zapraszam do siebie ,dodaje do obserwowanych :)
    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałyśmy się w tym zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdj :P obserwujemy ? xd

    OdpowiedzUsuń