niedziela, 11 marca 2012

Breaking time





ph. by WZ
wearing gap jacket, my mum's sweater, skirt and bag hand made by my mum, h&m sunnies, socks and shirt (under sweater), s.oliver flats

Dziś jest piękna pogoda, koło 6 stopni, świeci słońce, a ja wreszcie mogłam założyć spódnicę. Uszyła ją moja mama chyba rok temu, nie wiem czemu wtedy w niej nie chodziłam. Sweter (też mojej mamy) idealnie pasuje kolorystycznie do kwiatków na spódnicy, a żeby nie było za nudno założyłam pod niego białą, długą koszulę bez rękawów (pojawi się pewnie jeszcze w wielu postach). Okulary to nowy nabytek, bardzo je lubię, zawsze chciałam mieć właśnie takie :)

Todays weather is very nice, it's warm and sunny so I wore the skirt. My mum made this skirt about one year ago, I don't know why I didn't wear it. The sweater (my mum's) matches the flowers on the skirt, I like that combination. The set was boring so I decide to wore a sleeveless shirt under the sweater. The sunnies is a new purchase, I really like them.

--------------------->FOLLOW ME ON FACEBOOK<---------------------



19 komentarzy:

  1. Świetne okularki :) też się zbieram do zakupu podobnych tylko, że mniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecie i ostatnie zdjęcie - mega! hehe.
    lenonki? są super, ale mi raczej w nich nie do twarzy, a szkoda ;<
    naprawdę podziwiam ciebie i twój styl, potrafisz świetnie dopasować do siebie ciuchy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczne okulary, sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeje ! świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Stylizacja odważna! Bardzo mi się podoba.

    Zapraszam:
    www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz TAK oryginalnie! Podziwiam Cię! Obserwuję i zapraszam do mnie <:

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz TAK oryginalnie! Podziwiam Cię! Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! oficjalnie: Lubię to! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wyglądasz w tych okularach :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale wyglądasz, mniam!
    tastyfever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to moja pierwsza wizyta tutaj, ale już się w Tobie zakochałam! Genialny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  12. tak mi się podoba, że nie potrafię tego opisać słowami!

    wyglądasz jak z Anglii lat 60. Klimaty " Była sobie dzieczyna" itp. PIĘKNIE! <3

    obserwujemy? tj. ja już od dawna Cię śledzę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your outfits and enjoy your blog very much.You are a huge inspiration :) following

    OdpowiedzUsuń