sobota, 31 marca 2012

changing

 ph. by WZ
wearing 2hand cap, vintage coat, united color of benetton sweater (sh), cubus jeans, converse, hand made bag by my mum

Yesterday at school I thought how cool would be if it were the end of April, it would be warm (very warm) and I would  go for a picnic with some friends. Ahhh ...
But this morning it was snowing, and for the last few days it rains all the time.
Tomorrow I sing in the Lenten concert, so I have to take care of me and be healthy.
 Anyway, the outfit is perfect for this weather, golf replaces the scarf, by the way is very warm and the cap for the last few days is my best friend.

Wczoraj na matematyce pomyślałam sobie jakby to wspaniale było gdyby był już koniec kwietnia, byłoby już ciepło (baaardzo ciepło) a ja wybrałabym się na piknik z przyjaciółmi. Ahhh...
Jednak dziś rano padał śnieg, a przez ostatnie parę dni cały czas pada grad.
Jutro mam koncert Wielkopostny (nie wiem czy kiedyś o tym pisałam, ale śpiewam w chórze), więc muszę się postarać i nie zerwać sobie gardła.
Co do outfitu, jest idealny na taką pogodę, golf zastępuje szalik, przy okazji jest bardzo ciepły, a czapka przez ostatnie parę dni jest moim najlepszym przyjacielem.


The Airborne Toxic Event - Changing


FOLLOW ME ON FACEBOOK

35 komentarzy:

  1. Dawno nie widziałam tak fajnego stroju. Proste kroje, idealnie dopasowane kolory, widać, że stylizacja nie jest wymuszona. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna torba, czapka ma fajny kolor ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałem się w Twojej torebce, ,masz FENOMENALNY styl, i jesteś tak bajecznie chuda, że nie można od Ciebie oderwać wzroku!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyno tym zestawem powalasz na kolana! wyglądasz rewelacyjnie :) przeglądnęłam Twojego bloga i bardzo podobają mi się Twoje zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w 100 % z moją przedmówczynią Zuzolińska, widać, że dobrze się czujesz w tym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia kojarzą mi się z tymi, które możemy oglądać na Stockholm Street Style, świetnie wyglądasz :) torba jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochanie ta torba jest większa od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. S u p e r! Niewymuszony, bardzo oryginalny look. Chyba najlepszy, jaki dziś widziałam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie! :> Torba oryginalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalny strój ;]
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://moda.allegro.pl/river-island-baleriny-nude-by-asos-roz-40-7-i2238669662.html wiedziałaś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic nie wiedziałam. mam takie same, ale kupiłam je w river island, nie na allegro.

      Usuń
  12. ten sweter rządzi światem, rany, miłość od pierwszego wejrzenia <3
    masz piętnaście lat i wyglądasz doroślej (i lepiej) niż większość nawet starszych dziewczyn, w tym ja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I hate bad weather! But I looove love your outfit, the colors are so pretty and it looks nice and warm!

    S., The Hearabouts

    OdpowiedzUsuń
  14. love the colourful outfits! with matching shoes! love it!

    OdpowiedzUsuń
  15. oooch, jak wspaniale, że Ci się spodobało! ♥ :*:*:*:*

    a tak na poważnie to Ty kobieto jesteś rewelacyjna! przejrzałam Twój blog i jestem pod wrażeniem! masz świetny styl, super wyglądasz! no nie mogę oderwać wzroku od Twoich zdjęć! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Albo mi się zdaje, albo pisałaś kiedyś na sd, że nie jesteś wierząca (lub nie jesteś katoliczką;nie pamiętam), więc rozwiej moje wątpliwości co o charakteru tego koncertu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że nie wierzę, nie znaczy, że nie mogę brać udziału w takim czymś. Śpiewam w tym chórze już 4 lata, w takim koncercie brałam udział już 3 razy, więc nie widzę przeciwwskazań. :P

      Usuń
    2. Ps.: Jakby co my nie śpiewamy w kościele, tylko w teatrze :D

      Usuń
  17. Świetny płaszcz, ale kolory swetra miażdżą <3 Cuuuuudowny!

    OdpowiedzUsuń
  18. No niby tak, ale to trochę dziwne i trudne śpiewać o czymś, czego nie akceptujesz/ z czym się nie zgadzasz.

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie:) bAardzo inspirująco :) trampki to jednak do wszystkiego pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I am curious to find out what blog system you are
    utilizing? I'm having some small security problems with my latest site and I'd like to find something more safeguarded.

    Do you have any suggestions?

    Take a look at my blog post :: Orlando Sushi

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello, just wanted to say, I liked this post. It was helpful.
    Keep on posting!

    my web page golf tees bulk discount

    OdpowiedzUsuń
  22. I have read so many posts concerning the blogger lovers however this paragraph is truly
    a fastidious article, keep it up.

    Here is my page ... sciatica pregnancy limp

    OdpowiedzUsuń
  23. I every time emailed this web site post page to all my
    associates, for the reason that if like to read it next my contacts will too.


    Stop by my website - nursing bachelor's degree

    OdpowiedzUsuń