piątek, 16 marca 2012

Adidas Originals meeting

 Ola z babeczką :D
 Buty Magdy <3
ph. by me

W piątek tydzień temu (mam mega tempo wstawiania postów) byłam razem z paroma innymi blogerkami na spotkaniu zorganizowanym przez Adidas Originals. Był tam pokaz slajdów, przedstawienie kolekcji Jeremy'ego Scotta, dyskusja na temat mody ulicznej i ogólnie możliwość pogadania z innymi blogerkami.
Bardzo miło mi było wziąć w czymś takim udział, dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam wszystkie dziewczyny ze spotkania ;D


Some pics from adidas originals meeting from last friday. There was slideshow, presentation of Jeremy Scott's collection, discossion about street style and a chance to speak with other fashion bloggers.


Follow me on BLOGLOVIN'

4 komentarze:

  1. Uwielbiam bluzy Adidas Originals, w dodatku dostrzegam ciekawe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na wszystkich zdjęciach COŚ mi sie popsuło z grzywką ;d i nikt mi nie powiedział. nie kocham Was już.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć! moim zdaniem cudowne buty z gwiazdkami!

    OdpowiedzUsuń