sobota, 17 marca 2012

100th

ph. by WZ
wearing Gap jacket (sh), cubus jeans, second hand cardigan, blouse and bag, converse

Dziś dużo się wydarzyło, m.in.
  • ten post to 100 post na blogu :D
  • było bardzo cieplutko
  • zrobiłam wietrzenie szafy i przypomniałam sobie o niektórych ubraniach o których już dawno zapomniałam
Co do torby, znalazłam ją w lumpie, strasznie mi się spodobała, nie mam pojęcia co jest tam napisane, ale nie mogłam się powstrzymać.

Today many things happened:
  •  This is my 100th post on the blog! 
  • it was very warm :3
  • I cleaned my closet and I recall myself about many clothes that I've forgot
I found this bag in a second hand and I fell in love with it. I don't know what the inscription on this means but I couldn't restrain.


follow me on FACEBOOK




15 komentarzy:

  1. prosta i wygodna stylizacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się stylizacja :)

    Zapraszam na aukcje http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=211491

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję 100postu ;d cudowny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super street style i zdjęcia w świetnym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, rockowy styl
    coś dla mojej młodszej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw idealny <3

    zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego z okazji jubileuszu!
    Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo podoba mi się połączenie jeansowej kurtki,czarnych spodni i czerwonych conversów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. od niedawna odwiedzam Twojego bloga, ale jesteś jedną z tych blogerek, u których chce się zostać na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twojego bloga, z każdym postem bardziej<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your outfit! Totally something I would wear =)

    Style in the City

    OdpowiedzUsuń