wtorek, 6 marca 2012

Whatever

Ostatnio nie mam za dużo czasu na stylizacje, dość późno kończę szkołę, po szkole mam zazwyczaj zajęcia lub wolontariat. Albo po prostu nie ma pogody. Są to chyba zdjęcia zrobione przez ostatnie 3 tygodnie, zbierają mi się na dysku, więc postanowiłam Wam je pokazać. Jak widać tematyka jest różna ;)
Witraż zrobiony przez moją siostrę.
A to jest music roller, który przyszedł do mnie pocztą parę dni temu ze sklepu muzycznego Rollershop.pl. Służy on do związywania słuchawek, co w moim przypadku jest bardzo fajne, bo zawsze mi się plączą i dostaje przez to szału :P Poza tym ma też ciekawy wygląd, ja akurat wybrałam donut, są też inne wzory. Mała rzecz, a cieszy.

14 komentarzy:

  1. Roller jest świetny, chyba sama muszę sobie kupić, bo mam dość odplątywania słuchawek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, mam takie same kubki, jak na pierwszym zdjęciu, a moja kolekcja magazynów modowych jest również pokaźna :P witraż jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. roller jest cudowny :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. absolutnie cudowny roller :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świtny ten roller :D

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. znam ten ból z brakiem czasu... świetny ten roller :) ale ja ostatnio złamałam swoje słuchawki :( a się zebrać do klejenia nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie też ostatnio nie mam czasu :( roller cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się zwłaszcza to pierwsze...i ostatnie:)
    Pozdrawiam i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dwa pierwsze zdjecia fajne ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonale rozumiemy brak czasu :(

    Jednak u nas nowość :)

    Zapraszamy http://motive-and-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Roller jest super, tylko szkoda że taki drogi...

    OdpowiedzUsuń