czwartek, 22 marca 2012

wear socks with everything

creating a gif

 wearing oliver s. shoes, socks: white & black ruffle - h&m, just white - h&m, blue with bees & white with a rose - new look, high grey - gatta, high with norway print - river island


Todays post is a little bit of atypical because firstly, I don't feel well, secondly, I didn't have enough time to made an outfit and lastly I thought about a post like that some time ago.
Anyways, I have to admit to you that I love socks, especially these funny and with prints or classical and ruffle. I haven't get enought time to show u all of them in winter, so I decide to took some nonsensical pics now. Nothing special. I think, you'll be able to see them in almost every spring outfit.

 
Robię dziś taki post z paru powodów, po pierwsze po szkole nie zdążyłam zrobić outfit'u, po drugie niezbyt dobrze się dziś czuję, a po trzecie pomysł na taki post chodził mi od dawna po głowie.
Muszę się przyznać, że uwielbiam skarpetki, zwłaszcza te ze śmiesznymi nadrukami i wzrokami, ewentualnie klasyczne i ruffle. Części z nich nie zdążyłam pokazać przez zimę, więc pomyślałam, że zrobię teraz parę bezsensownych zdjęć, w sumie nic specjalnego, ale zawsze. Będę Was nimi męczyć całą wiosnę

10 komentarzy:

  1. kreatywność zawsze na duży plus !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo kolorowe skarpeciochy i inne odnóżne akcesoria to cudowności w każdym calu są:D pałam się ich zbieractwem i szykuję na wyjście z zimowego cienia:D mega gif i w ogóle me gusta:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Very cute!! i love socks ♥

    xoxo Carolina Ferretti // lettherbelightbitch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear! Nice post :)

    I hope you like and follow my blog, I'm waiting for your comments!

    http://www.acupofashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :) Strasznie mi się podoba ten giff :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł,bardzo oryginalnie! :)

    OdpowiedzUsuń