sobota, 7 stycznia 2012

Umbrella







ph. by WZ
wearing second hand sweater, h&m scarf, zara shorts, camaieu hat, converse

I usually don't have any problems with low temperatures when we taken photos but today it was change :P The weather was horrible, it was raining so I took my mum's umbrella wich she got from my dad on Valentines. <3

Zazwyczaj w trakcie robienia zdjęć nie jest mi zimno dziś jednak to się zmieniło :P Było okropnie, zaczął też padać deszcz, więc jak widać wzięłam parasol, który moja mama dostała kiedyś na walentynki od taty <3
Dla urozmaicenia dodałam też trampki, stwierdziłam, że chyba będzie trochę nudno w mokasynach.

5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcie z kręcącym się parasolem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie odstrzałowe foty ;D
    świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. super masz szalik!

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej, patrzę, patrzę i patrzę na zdjęcia, takie pozytywne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia, a czerwone trampki uwielbiam!!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń