sobota, 14 stycznia 2012

Sapling









 Gazetowe paznokcie! ;D
ph. by WZ
wearing paco vest, denim com warm shirt, dunnes blouse, zara scarf and cap, cubus black jeans, tommy hilfiger boots

Snow! YAY! The first snow in 2012 :P My mum decided to plant the sapling (it was our xmas tree :P) and I helped her. Well, ok, I don't helped but we took some photos. :)
The sql holidays started so now I'm going to TIDY UP MY ROOM. Wish me luck, haha :P

Śnieg! Tak! Pierwszy w 2012 :P Moja mama postanowiła zasadzić drzewko (które było naszą choinką :P), a ja jej pomogłam. No dobra, nie pomogłam, ale za to zrobiliśmy parę zdjęć :)
Zaczęły się już ferie więc postanowiłam POSPRZĄTAĆ MÓJ POKÓJ. Życzcie mi powodzenia, bo nie wiem czy to jest w ogóle możliwe, haha :P

12 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    fajny blog ! dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zabójczo-fantastyczne zdjęcia! uwielbiam Twoje połączenie kamizelki z koszulą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, świetne są te zdjęcia! :D
    zapraszam do mnie na konkurs z novamoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz genialne! Twoja czapka, cudowna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. super góra! butki troszkę srednio mi się podobają, ale Tobie pasują ! Swietna całosc!

    Zapraszam do siebie na mini rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie znudzą mi się Twoje stylizacje! Oczywiście dodałam się do obserwatorów. Widzę wielki talent modowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że Ty też dbasz o zwierzęta zimą :) Ciekawe połączenie jeśli chodzi o strój :)

    http://gloomyowl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty!! bardzo oryginalne!! ;) i do tego koszula w kratkę! super!

    OdpowiedzUsuń