piątek, 6 stycznia 2012

c'est la vie






ph. by WZ
wearing second hand sweater, h&m shirt, americanos jeans, river island loafers, mum's bag ;D

Yay, I need one follower to have 100 followers! Thank you for comments & following I'm so happy that you read my blo!

Tak! Jeszcze jeden obserwator i będzie 100 obserwatorów! Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i za obserwowanie, jestem naprawdę szczęśliwa, że czytacie mój blog!

Ps.: Założyłam konto na twitterze, więc obserwujcie! :D //// I sing up on twitter so follow me there! 

25 komentarzy:

  1. przesłodka stylizacja! :)
    o jesteśmy w tym samym wieku :D

    + JESTEM 100 OBSERWATOREM, czuje się zaszczycona <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ mam nadzieje że zajrzysz i zostawisz komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bardzo stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero 100? A masz TAKIE super zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dałabym bez skarpetek :)
    Ale ogólnie - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne boyfriendy! W jakim programie obrabiasz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne "mydło" na pierwszym zdjęciu, ogólnie foty super , zestaw też :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie komentarze!
    Aguamarine: Dzięki! ;D Raczej nie obrabiam zdjęć, czasem zmienię temperaturę koloru lub wykadruję. Zazwyczaj robię to w picasie ;)

    Passio.for.fashion: za zimno było bez skarpetek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuu, chyba jeszcze nie wspominałam, jak kocham jakość zdjęć. Bokeh jest rewelacyjne, naucz mnie! <3
    Poza tym mi się bardzo podoba. Świetnie wyglądasz!
    Z każdym postem wyglądasz starzej, wiesz? D:

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki ;D Wyglądam starzej bo mam niedługo urodziny xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam męski styl ;) Wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udany zestaw. Trochę mi się zimno robi patrząc na gołe nogi ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdjecia i ich klimat :)) Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog♥
    dodaję się do obs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw...pozdrawiam w Nowym 2012 Roku...

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł z tą wstążką zawiązaną pod kołnierzem koszuli. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz!tak trochę po...francusku!uwielbiam taki szyk!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie. W życiu bym nie powiedziała, że masz 14 lat ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym mieć takie piekne zdjęcia!! ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  20. WSPANIALE!
    Uwielbiam Cię!
    Wyglądasz genialnie i ta kokardka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś śliczna!!!!!!
    wgl ten strój jest jak z filmu "An education" <3

    OdpowiedzUsuń
  22. gdyby nie podwinięte nogawki, stwierdziłabym, że jest po prostu ok - poprawnie, ładnie, sympatycznie. a tak ten jeden detal sprawia, że całość ma pazur, super efekt!

    OdpowiedzUsuń