wtorek, 24 stycznia 2012

Shame & fortune

create a gif
haha :P

ph. by WZ
wearing poco vest, second hand sweater, scarf & shorts, super market boots

Wczoraj moja rodzina i przyjaciele zrobili mi przyjęcie niespodziankę :D Na wejście obsypano mnie konfetti i piankowymi serpentynami przez co muszę teraz sprzątnąć cały pokój  :P

Yesterday my family & friends made a suprise party for me :D At the entrance I was pelted with confetti & streamer spray so now I have to clean my room ;P

Yeah yeah yeahs  - Shame and fortune



FOLLOW ME ON TWITTER & FACEBOOK

26 komentarzy:

  1. aaaaaa!!!! jednen z najgenialniejszych postów ever!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw , no i zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter + kamizelka, sweter, czapka, Twoja twarz, uwielbiam to!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw i piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie:)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ mam nadzieje że zajrzysz i jakiś zostawisz komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są fantastyczne! zazdroszczę takiej prawdziwej zimy, bo w Krakowie szaro i plucha..marzy mi się trochę śniegu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Ciebie chudzinka! MAsz bardzoi loadny kolor ust, co to za szminka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;D szminka z make up store "trust". Polecam, jest genialna ;D

      Usuń
  8. Sweterek w komputerowe wzory sprawił, ze na moment wróciłam do dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter jest boski! Zdjecia niesamowite. Pozdrawiam I zapraszam do mnie xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry styl, cudowna figura i znakomitej jakości zdjęcia! Poobserwujemy się? http://karo-just-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz!:) Aha no i nóg Ci zazdroszczę strasznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham pomarańczowy i kocham ten outfit! cudowny kolorek na ustach!
    ach, i te buty na super nogach! <3

    obserwuję! :DD

    joan-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz ;)


    zapraszam w wolnej chwili na WWW.MESPEEL.BLOGSPOT.COM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki przepiękny zestaw! wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, swietnie wygladasz ! :D
    i super blog :))
    obserwujemy ? <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw :D te pomarańcze <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny sweter ♥
    Zapraszam do Mnie na bloga
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń