sobota, 28 stycznia 2012

It's so cold outside.

ph. by WZ
wearing dress from my auntie, s. oliver shoes

Jak widać, zdjęcia są robione w moim pokoju, a to z powodu bardzo nieprzyjaznych warunków na dworze (-10 stopni!!!), zwłaszcza, że nie czuję się najlepiej. Niska temperatura psuje mi plany, miałam iść wczoraj na basen, ale stwierdziłam, że nie chcę się rozchorować, zwłaszcza, że jutro jest spotkanie warszawskich bloggerek! ;D
Co do zestawu, przeglądając szafę, zdałam sobie sprawę, że nie widzieliście jeszcze mojej sukienki, którą miałam na wigilii :P

As you can see, today we took the pics in my room. It's  cold outside (about -10 C degrees!!!) and I don't feel well. I hate low temperatures, it spoils my plans! :c 
FOLLOW ME ON FACEBOOK, LOOKBOOK & TWITTER

19 komentarzy:

  1. Ile mierzysz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest urzekająca :) chociaż... dodałabym coś kolorowego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dałam sobie spokój z basenem z tego samego powodu ;D choć widać tylko drzwi, już uwielbiam Twój pokój! No i sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. pokój masz uroczy bo masz miejsce by zrobić zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Minimalistycznie i pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny look, taki minimalistyczny, zapraszam na nowy post http://karo-just-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie, prosto i klasycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś modelką?Pytam bo masz świetne zdjęcia no i predyspozycje do tego zawodu.;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D Nie, nie jestem, ale nie ukrywam, że chciałabym pójść w tym kierunku ;)

      Usuń
  9. Szczerze to uwielbiam minimalizm i proste faktury. ; ) Masz świetny blog.

    Obserwuję i zapraszam do mnie.; ) http://taste-of-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka <3 buty też świetne, pff, co ja gadam! Cały zestaw świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo prosta sukienka,ale przyciąga oczy! :) takie są najlepszego
    Super set!
    pozdrawiam,Monika

    Zapraszam do Nas w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę tych chudych nóg : )

    OdpowiedzUsuń
  13. wpadłam tylko, żeby Was wszystkie dodać do obserwowanych i siadam do książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty świetne! a nogi <3 cud, miód!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię proste klasycznie sukienki w połączeniu z takimi bucikami. :)

    OdpowiedzUsuń