poniedziałek, 16 stycznia 2012

Knitwear

ph. by WZ
wearing dunnes long sweater, second hand bright sweater, river island skirt, new yorker boots

Brr... It's really cold outside but it's really beautiful too! The snow falls all the mornig. I don't like winter but now I'm so happy! Next week I'll be 15 years old. Humm, I want to be 14 even for a few weeks :P



Brr! Na zewnątrz jest bardzo zimno, ale za to jak pięknie! Śnieg pada od rana. W sumie to nie lubię zimy, ale teraz jestem taka szczęśliwa przez ten śnieg :D Za tydzień będę mieć 15 lat. Hmm.. w sumie to chciałabym mieć 14 lat jeszcze przez choć parę tygodni :P



27 komentarzy:

  1. o raaaanyy, ten parasol i torebeczka są zachwycające!!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jestes sliczna! I super wygladasz :) Parasol i torebka to zdecydowanie mocne punkty stylizacji :)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta spódnica śni mi się po nocach. Jest rewelacyjna. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcia i parasol. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! :) piękne zdjęcia i cudowne dodatki :)

    pozdrawiam, truffle! :*

    ps. ja miałam 15 urodziny 2 tygodnie temu i ten wiek wcale nie jest taki straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tutaj też napiszę: jestem pod ogromnym wrażeniem zdjęć oraz stylizacji! cieszę się, że trafiłam na twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :) Uwielbiam spódnicę i torebkę. <3
    Haha, możemy się zamienić, ja mam 14 lat przez jeszcze 364 dni, 9 godzin i 12 minut. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie, tak zupelnie inaczej niz na innych blogach :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw! bardzo podobają mi się rajstopy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie. Koocham Twą torebkę ♥ ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit!
    Parasolka i torebka są rewelacyjne , cudne wzory!



    Pozdrawiam Anex
    Zapraszamy SilesiaStreetLook :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja bym chciala z powrotem 18 lat.. ;p
    super blog, dodaje do ulubionych:)
    a ciuszki świetne!!
    pozdrowionka,
    http://www.dreamfashiondiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm. może tak:

    Oglądam sobie HOTy na lookbook`u.
    Patrzę - o jaka fajna torebka. hmm ogólnie fajny set.
    No to włażę na profil.
    Parę zdjęć - Jest świetna!
    O i jest blog - włażę.
    Oglądam, oglądam - coraz większe oczy.
    Patrzę na wiek- zatkało mnie!

    Kochana jesteś jedną z tych nielicznych gimnazjalistek , które są czegoś warte!
    Podziwiam Cię za świetne wyczucie stylu, wyobraźnie i ambicję.
    Mam 16/7 lat i zastanawiam się dlaczego ja taka nie jestem..

    Będą z Ciebie ludzie - tak trzymać.

    PS Kurczę szkoda, że tak daleko mam do stolicy. Chętnie bym z Tobą pokonwersowała :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamo dziękuję! Naprawdę, dziękuję za każde dobre słowo. ;D Jakby co, zawsze możemy konwersować mailowo ;D

      Usuń
  13. bardzo ładna stylizacja ;)
    zapraszam do mnie: http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne te zdjęcia ! spódnica też mi sie podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajny set :) spódnica wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódnica, parasolka, torebka...♥♥♥
    I fajna czapa!

    :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna ta stylizacja :) i fajne zdjęcia .

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://wraspberryn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice pictures!

    xxx Edita & Besa

    http://flyoursky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń