piątek, 30 grudnia 2011

Make up store



 Notatki! :D


 New bag! 


The final effect. :) /// Efekt końcowy :)

Byłam dziś na kursie makijażu w make up store! Uwielbiam ten sklep, mają świetne kosmetyki, ich jakoś jest nieziemska. Krok po kroku pani pokazywała mi jak zrobić wybrany przeze mnie makijaż, w tym wypadku smokey eyes. Efekt był niesamowity! Co prawda makijaż jest dla mnie trochę za mocny, ale poczekam jeszcze z 2-3 lata i efekt wymalowanej 14-latki zniknie :P

 Po kursie mogłam wybrać kosmetyki za 150 zł, wybrałam puder, pędzelek i różową szminkę, a lakier i pomarańczową szminkę dostałam w prezencie! Jeszcze raz dziękuję!

ph. by WZ & last ph. by me
wearing F&F long sweater, pepe jeans t shirt, jackpot pants, river island loafers, sassi ko bag


Ps.: Pozdrowienia dla Natusi! :D

14 komentarzy:

  1. śliczne. wpadnij do mnie.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz, masz uroczą buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapa ! :) Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na piątym zdjęciu przypominasz mi moją ciocię. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś śliczna!! super buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w torebce i mokasynach <3! Piękne szminki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piękne rysy twarzy! ostatnie zdjęcie boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam identyczną torebkę ;) kupiłam ją dzisiaj! ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż. <3

    Zapraszam do siebie:
    pearlobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie jest ci w tym makijażu. I wcale nie ma efektu wymalowanej 14 latki( teraz już masz za pewne więcej) Powinnaś tak się malować na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  11. SWIETNA TOREBKA nie sadzilam ze w lumpie : o

    OdpowiedzUsuń