sobota, 3 grudnia 2011

Lost

 Plecak kupiłam jeszcze w wakacje, ale nigdy nie mogłam do niego niczego dobrać. Tak więc, odkopałam go z pudełka o nazwie "przyda-się-ale-nie-wiem-co-z-tym-zrobić" i dobrałam sweter i legginsy. :)

 I bought this backpack this summer but I didn't know how can I wear it. Today I found it in my box with "I don't know how can I use it" things and choose top and pantyhose :D




resize image
make an avatar
ph. by WZ.
sweater-lidl :D, shorts-terranova, pantyhose-?, hat-zara, backpack-secondhand, boots-new yorker

15 komentarzy:

  1. omamo, jesteś przeurocza :) czapkę bym chciała..

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego gifa ;d wyglądasz cudownie, świetna czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest mega! Jak zobaczyłam czapkę, to krzyknęłam: 'Chcę ją!'. Później zobaczyłam, że jest z Zary i pewnie kosztuje krocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, cieszę się, że Ci się podoba ;) Czapka kosztowała 40 zł (więc jak na Zare to przyzwoicie), ale niestety kupiłam ją w zeszłym roku, więc zapewne jej już nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, bo za taką cenę chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz słodką tą czapkę!:)
    Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania karta upominkowa o wartości 200zł do H&M:)

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś genialna! Masz cudowny oryginalny styl i jesteś piękna! Uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rajtki rzucają się w oczy, ale to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niby z lumpa a takie zajebiste ;__; uwielbiam tego typu plecaki

    OdpowiedzUsuń