niedziela, 11 grudnia 2011

Burgund



 Kiedy dziś rano wyszłam na dwór (żeby zrobić te zdjęcia) czułam bardziej, że jest kwiecień niż grudzień. Świeciło słońce, było stosunkowo ciepło, nie było śniegu (>.<) i nawet pachniało wiosną!
Ten cekinowy sweter, czy bluzkę, w sumie nie wiem co to, kupiłam chyba rok temu, ale o niej zapomniałam. :P cardigan dostałam od cioci, jestem w nim zakochana <3

Today, when I got out, I couldn't belive that it's December now. It was sunny, warm, there was no snow and even smelled like a spring!
The sequin sweater (or blouse :P) I bought almost year ago but I forgot about it. The cardigan I've got by my auntie and I love it <3




ph. by WZ
cardigan-?, blouse- second hand, dress (used as the skirt)- dorothy perkins, boots-supermarket in scotland

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna spódnica (sukienka) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każde twoje zdjęcie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. BARDZO CIEKAWY LOOK! I NIEZŁE CEKINOWE WDZIANKO;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Podziwiam to zgranie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ;ooo popieram komentarz Ishawi.. patrząc na zdjęcia miałam to samo w głowie.. idealna, doskonała, fantastyczna! To jest TO! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie, nie powiem, ale nie mój styl - czułabym się dziwnie chodząc w takich zestawach na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w takich zestawach nie chodzę na co dzień :P To tylko do stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Spódnica świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie:)

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość odważny, ale piękny zestaw! Kolory są niesamowite! Do tego świeny makijaż i fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz.
    Wow, świetny blog! <3 Masz naprawdę fajny styl.
    Fanuję na lookbooku ;D

    Poobserwujemy się? Ja już cię dodałam :3
    http://themintmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I want that zebra top! amazing!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś zjawiskowa! Nie do podrobienia!
    Żałuję, że dotarłam tu dopiero dziś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądasz. Stylizacja niesamowita i bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń