czwartek, 29 grudnia 2011

School girl






 ph. by WZ
wearing  h&m mantle, atmosphere dress (sh), river island loafers

2 days ago I went to a second hand and I bought this dress (and some other clothes, I'm going to show you them in the next post). It's really cute! ;D Yesterday I bought these loafers in river island on the sale. I like them but I have to disperse them first :/ 

Dwa dni temu pojechałam do ciucholandu i kupiłam tą sukienkę (i parę innych rzeczy, które pokażę Wam w innych postach). Jest taka słodka :D Wczoraj kupiłam te buciki na wyprzedaży w river island, ale najpierw muszę je rozchodzić.

 



26 komentarzy:

  1. Sukienka jest urocza. c:
    Świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest 1!!!
    Zajiście. A sukienka jest faktyczznie ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest po prostu nie do ogarnięcia! Cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ;)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest prześliczna ! nie zmarzłaś ? mi aż się robi zimno od samego patrzenia na te zdjęcia :D pozdrawiam i zapraszam do siebie bo u mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie. ^^
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. *.* Kocham Cię. Pozdrów tatę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Sukienka, buty i torebka idealnie do siebie pasują.
    Będę tu wracać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, jaka urocza jest ta sukienka ! :)


    Wera&Ewe

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! lubię taki styl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna sukienka i buty super. Całość bardzo fajnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit, masz nieziemską figurę !!! Zapraszam także do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci w tej sukience :) Butki bardzo do niej pasują.

    OdpowiedzUsuń
  14. chuuudinko !
    zapraszamy do Nas ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie! Sukienka jest przeurocza :)
    PS. Co do tego Teen Vogue, to w jakiejś publikacji na stronie? Jeśli jest nowa, to byłabym wdzięczna, gdybyś mi jakoś podesłała linka :) (bo faktycznie kiedyś się tam pojawiłam z 2 razy, ale to jakieś zamierzchłe czasy).

    OdpowiedzUsuń
  16. łał, śliczny blog. jestem naprawdę pod wrażaniem. masz naprawdę ciekawy styl, jak zobaczyłam z którego rocznika jesteś pomyślałam, że to będzie kolejny blog, który nie będzie się niczym szczególnym wyróżniał. bo niestety wiele jest takich.

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie kupiłaś buty? są cudowne! poszukuję takich, ale nie mogę znależć

    OdpowiedzUsuń
  18. W river island :) są teraz przecenione więc pośpiesz się póki jeszcze są! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziutka ta sukienka :)
    Kupiłam na wyprzedaży w h&m niebieską w kropki, le brakuje mi w niej słitaśnego kołnierzyka ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim stylu Ci do twarzy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja sukienka! Za każdym razem zazdroszczę Ci sukienek ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. przepięknie, francusko tak^^ dodaje do obserwowanych i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  23. klasa ;D

    a tych butów, co je chcesz, żal nie nabyć tak naprawdę. tanie, solidne, wygodne, ładne, polecam google i sztyblety start comfort ;d

    OdpowiedzUsuń