poniedziałek, 31 października 2011

zombie girl


Ostatnio mam problemy z przesyłaniem zdjęć na blog, wyświetla się komunikat, że wystąpił błąd czy coś i przesyłanie nie powiodło się. Nieważne. To (jak zapewne się domyślacie) jest mój halloween'owy makijaż. Niestety nie zbierałam cukierków, prawdę mówiąc zbyt boję się ciemności, żeby wyjść o tej porze z domu :P Mam nadzieję, że jest przekonujący C:

This is my halloween make up. I didn't collect sweets because I'm afraid of the dark :P I hope it's scary :D






 A to zdjęcia mojej siostry :D

17 komentarzy:

  1. łaaaał! brak słów. wyglądacie zniewalająco! <3
    www.littleberryblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam wkład pracy włożony w wykonanie przemiany. Doceniam artystyczną wizję. Tyle, że mnie to przeraża. Wiem, że tak powinno być jednak optowałabym za jakimś weselszym świętem do przebierania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szalone :D

    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga;)
    Pozdrawiam SAVIN

    http://cookiehash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. razem wygladacie super i mega przerazajaco;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. padłam! genialny makijaż i te peruki! (bo zakładam, że to peruki - jeśli nie, to jestem pod tym większym wrażeniem), efekt wart zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie jesteście absolutnie cudowne. Różowa peruka jest chyba najfajniejsza. Po prostu uwielbiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to dziwny komplement, ale: Wow, jesteście okropne! ;)
    serio, świetny efekt, a zdjęcie z siostrą to aż wywołało dreszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie ! przepraszam ,że się tak pytam , ale ile twoja siostra ma lat ? bo nie wiem czy się mylę ,ale jedno zdjęcie jest takie ,że widać jakby miała tatuaż . i jeszcze na jednym zdj jak jesteście razem widać ,że jest od ciebie niższa . nie łapię się w tym :P . ale wyglądacie naprawdę zniewalająco ! ja przebrałam się na halloween za .. krowę ! jestem okropną optymistką !

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowa:
    Bardzo fajne przebranie :D
    Moja siostra ma 13 lat, ale na tym zdjęciu nie jest to ona, tylko ja. Rozumiem Twoją pomyłkę, zamieniałyśmy się perukami. Nie jest to też prawdziwy tatuaż, jest zrobiony przez moją siostrę zwykłymi flamastrami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ,przepraszam cię najmocniej ! wszystkie zdjęcia są bardzo efektowne :) no i twoja siostra ma talent jeżeli potrafi tak ładnie malować ( naprawdę ten tatuaż wyglądy jakby był prawdziwy ) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This comment has been removed by the author.

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja (siostra) :D A anonimowej dziękuję za miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba najlepiej zrobiony tego typu makijaż jaki widziałam ;)Zatrzęsienie tego w necie ale Twój powala ;)

    OdpowiedzUsuń