poniedziałek, 31 października 2011

hello Warsaw

W piątek odwiedziłam warszawskiego Gap'a i prawdę mówiąc jestem trochę rozczarowana. W ogłoszeniach pisali o nim, że to bedziej najtańszy Gap w Europie, a okazuje się, że jest droższy od Angielskiego i to o 30% -.-
Jednak mimo wszystko kupiłam tam kurtkę. Jestem z niej bardzo zadowolona, spełnia wszytskie wymagania jakie według mnie powinna mieć idealna kurtka na zimę. Jest:
-ciepła
-wygodna i lekka
-długa
-stylowa
-ma duży kaptur i futerko na nim :3

At friday I went to first Gap in Poland and I'm dissapointed. It's more expenisive than UK's ! -.-
But finally I bought a coat. I love it :D It meet all the requirements which jacket have to have:
- it's worm
- it's long
- stylish
- has big hood

14 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz :) Super kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula i spodnica- bajka! a w takiej kurtce to na pewno nie zmarzniesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka rewelacja, ale to stylowa spódnica urzekła mnie najbardziej ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są świetne, a zbliżenie Twojej twarzy z kapturem jest zjawiskowe. Dodałam do obserwowanych.
    Kto Ci robi zdjęcia i jaki masz sprzęt? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica i fajne zdjęcia. Ja osobiście nie przepadam za gapem, nie wiem co ludzie w nim widzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Riennahera - Dzięki! :D Zazwyczaj tata albo siostra robią mi zdjęcia, lustrzanką canona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie jest świetne! Bardzo podoba mi się spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna kurtałka, nawet futro w niej mi się podoba, a te zazwyczaj mnie odstraszają! muszę odwiedzić ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
  9. This comment has been removed by the author.

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous outfit! very comfy looking and stylish at the same time. check out my blog and maybe follow if you like. :)

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo ładna, a co do stylizacji to również bardzo mi się podoba. Obserwuję i zapraszam do siebie: pearlobsession.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń