niedziela, 16 października 2011

she's coming

Kiedy dziś rano wyjrzałam przez okno, zobaczyłam, że z drzewa spadły już prawie wszystkie liście. Wtedy narodził się w mojej głowie pomysł, by to jakoś wykorzystać :D . Miałam miliony pomysłów na temat przewodni, ale w końcu stwierdziłam, że najlepszy będzie o królowej zimie ( :D ), która już daje o sobie znać. Mam nadzieję, że zdjęcia się udały, za które dziękuję tacie ;)

These are some photos which my dad and I took today. Leitmotif is about Queen of Winter ;p I hope you like it. ;)



14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia <33
    Te w gifie są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalne zdjęcia, szacunek dla taty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne klimatyczne zdjęcia ;)

    http://glampaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wszsytkie zdjecia są cudowneeeeeeeee!!

    OdpowiedzUsuń
  5. 3. zdjęcie wgniotło mnie w podłogę. piękne! fajny pomysł na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę masz bardzo fajny blog!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego gifa; wygląda, jakbyś kazała liściom lecieć do góry:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Cudowne zdjęcia, najbardziej podoba mi się przedostatnie :**

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 zdjęcie od końca jest zajebiste!!!! super....sliczna jesteś poza tym :)

    OdpowiedzUsuń