sobota, 22 października 2011

scotties

Tak, jak obiecałam, jest drugi sweterek. Zakochałam się w nim. Krzywe gwiazdki, srebrna nitka w niektórych miejscach i pieski oddają jego dziwność. Spodnie niedawno kupiłam na wyprzedaży, buty (niestety) należą do siostry, a torba.. ach torba, nareszcie znalazłam moją wymarzoną torbę. Jest idealna, wygląda tak jak sobie wyobrażałam i pasuje praktycznie do wszystkiego. ;D

A, i bym zapomniała, dziękuję za 50 obserwatorów! Nawet nie wiecie ile radości mi to sprawia :D

Some time ago I bought this sweater. It so strange and that's the reason why I love it. <3





sweater-who knows?,pants-jackpot ,bag-accessorize, boots-super market in scotland

10 komentarzy:

  1. super! wyglądasz niesamowicie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całośc swietna! Sweter genialny! Dodatkowo masz mój ulubiony kolor dżinów.
    Pozdrawiam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak artystycznie, i co za tym idzie- oryginalnie. I do tego uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako fanka kapeluszy muszę najpierw skomentować i Twój - jest cudowny! Zresztą, całość świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba jest genialna! Zestaw również. Podoba mi się Twój blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehehe ale bekowy swetrzak!:DDDDD

    OdpowiedzUsuń