piątek, 23 września 2011

shake it out


 blouse-h&m, jacket-sh, shorts-zara, boots-new yorker

Tym razem postanowiłam razem z moim fotografem pojechać do śródmieścia (centrum Warszawy) i tam zrobić trochę zdjęć. Bywam tam co najmniej 2 razy w tygodniu, ale nigdy nie pomyślałam, żeby porobić tam zdjęcia :P  Niestety ktoś postawił na Placu Piłsudskiego barierki, które zepsuły cały efekt -.- 

Co do ubioru.. kurteczkę znalazłam w lumpeksie (bo gdzieżby indziej? :D), szorty kupiłam jeszcze w zeszłym roku, ale nie pamiętam, czy robiłam z nimi już zdjęcia. Ostatnio ciągnie mnie do takich kolorów, pewnie dlatego, że zaczęła się jesień.

Mam również 2 informacje, pierwsza to, jako że zaczęła się szkoła, posty będą pojawiać się rzadziej, bo po prostu nie mam siły i czasu, a druga to nie będzie mnie parę dni, bo lecę do Szkocji ;) Jak wrócę, na pewno wstawię zdjęcia, a teraz muszę już lecieć się pakować, bo to już jutro! :D



14 komentarzy:

  1. Spoko. Fajny look, ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jesienna stylizacja, bardzo ładna kurtka, a Tobie do twarzy w kapeluszu :)

    Pozdrawiam, ewsko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow fajnie:)Zapraszam do mnie:)Obserwuje:)

    W Wawie chyba drogie są lumpy nie?:)Ile dałaś za kurtkę?:) Fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie, a Twoje nogi są nieziemskie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wyglądasz niesmaowicie stylowo! szelki i kapelusz- super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki są boskie, cały zestaw bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. A Twoje nóżki są prześliczne, chudzino. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Shake it out, shake it out, shake it out, shake it out, ooh woaaah
    Shake it out, shake it out, shake it out, shake it out, ooh woaaah. ♥
    Świetna piosenka, to i świetny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! Kurtka jest świetna, prawie jak budrysówka Barbour :).

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kapelusz

    pozdrawiam zapraszam do mnie;

    http://modowy-blog-kini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kolory setu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń