poniedziałek, 12 września 2011

alien







Już od pewnego czasu chodziła mi po głowie myśl, żeby zrobić zdjęcia w nocy... Kiedy je robiliśmy, czułam się jak na planie jakiegoś filmu, nie wiem dlaczego. :P może dlatego, że wcześniej oglądałam Harry'ego Potter'a  i udzielił mi się ten tajemniczy nastrój? :D Ogólnie myślą przewodnią jest tajemnicza istota znaleziona w zaułku w jakimś wielkim mieście. Mam nadzieję, że pomysł wypalił :D

PS.: Jako, że skarpetkowy eksperyment z poprzedniego postu nie powiódł się, powiedzcie, jakie skarpetki najlepiej nosić do czeszek?Nic nie mogę dopasować :c





Zabawa światłem.


6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie zdjęcia ( zabawa światłem ) ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Naprawdę, bardzo profesjonalnie wyglądaja! dodaję do obserwowanych :)

    www.kejbi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaa! Zdjęcia bombowe! ;o
    *zachwyt*!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo! Uwielbiam takie zdjęcia!
    A co do czeszek... Ja osobiście ich nie noszę ale moja siostra zakłada po prostu zwykłe skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER WYSZŁY TE ZDJĘCIA!

    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń