czwartek, 2 lutego 2012

Photos of the winter

ph. by me

Some photos which I've took a few days ago. I'm not a good photographer, but I want to show you them. ;p I won't stylize for a few days, cause my photographer leave and  the temperatures are very low (about -15 C). :c

Parę zdjęć, które wykonałam kilka dni temu. Przyznam, że nie jestem najlepszym fotografem, ale mimo to chciałam Wam je pokazać. ;p  Stylizacji przez najbliższe dni nie mogę zrobić, a to z powodu, braku fotografa (wyjechał :c) oraz bardzo niskich temperatur przez które nie mam siły i chęci przebierania się i pozowania. W sumie jedyne co robię przez te mrozy to siedzę przy kaloryferze :P


Got some questions?
Keepon asking me on formspring!

17 komentarzy:

  1. zdjęcia jak najbardziej na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia rewelacja! i ten wzrok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ach te piękne drzwi Twojego pokoju :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful shots! :) Best wishes from Germany

    OdpowiedzUsuń
  5. super fotki :) obserwujemy?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są niesamowite :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Soooo cold!!! I stumbled here from your comment on Tuula... so glad I did!! I make music, design fashion and doodle my art into a little corner of the blogging universe over at my blog :)

    ❤Morgan xx
    Muso & Fashion designer blogging @ MojoMade

    OdpowiedzUsuń
  8. 2, 4 i ostatnie zdjęcie są najlepsze! Nie mogę się doczekać nowej stylizacji! :)
    Pozdrawiam i zachęcam do obejrzenia mojej galerii zdjęć:
    http://aisha99.deviantart.com/gallery/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ;)!

    http://apparel-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń