sobota, 18 lutego 2012

Danish child

 ph. by WZ
wearing second hand dress, america sports wear shirt, my dad's cap, s.oliver shoes, h&m 
socks, backpack from my friend

Proszę państwa, zaczynają się upały! Na dworze (kiedy robiłam zdjęcia) były 2°C (a nie -16).
Kiedy wyszłam na dwór tylko w tej cienkiej koszuli w ogóle nie było mi zimno ;)
Za każdym razem gdy zakładam tę czapkę czuję się jak jakieś skandynawskie dziecko, w 
tym wypadku duńskie ze starych czasów, albo postać z muminków, czy czegoś w tym stylu.

Hello my friends, today it's very hot! It's 2°C (not -16) :O I wasn't cold when 
I went outside. Everytime, when I wear this cap (yea... my dad's cap ) I feel
 as some Scandinavian child, in this case, as a danish or as a character from Moomins. :)

~~FOLLOW ME ON FACEBOOK~~


17 komentarzy:

  1. yyy tak chyba nie ubiera się Duńskie dziecko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh teraz przez Fb widze kiedy dodajesz nowe wpisy , Slicznie <3 ~Kiniałkę

    OdpowiedzUsuń
  3. achh, modern grunge<33
    wyglądasz jak młodziutka kate moss.

    lubimy, obserwujemy i jesteśmy zachwycone.

    pozdrawiamy
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te zdjęcia. ; )

    A zestaw jest poważnie oryginalny a jednocześnie bardzo udany. W końcu widzę na tych blogach coś nowego! ; D
    Będę zaglądać. ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś dla mnie moją małą perełką wśród blogerek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:) Wreszcie coś oryginalnego!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest charakterystycznie. I dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. klimatyczne zdjęcia, wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. zauroczyła mnie oryginalność. lubię to.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalna z Ciebie dziewczyna:) Podoba mi sie to;p Ja bym chyba tak nie potrafiła ;D
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się to połączenie sukienki z koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty masz długie nogi! Pozazdrościć tylko!

    OdpowiedzUsuń