niedziela, 20 listopada 2011

walk

         ph. by WZ, coat-gap, scarf-h&m, earmuffs-accessorize, dress-h&m, shoes-new yorker

Teraz, kiedy zaczęła się jesień mam problemy z doborem ubrań. W lecie nie ma tego problemu, mam o wiele więcej letnich ubrań, które do siebie pasują. Niby lubię zimę, mam wtedy urodziny, poza tym śnieg sprawia, że świat jest bardziej tajemniczy, ale to gadanie kończy się na tym, kiedy trzeba biec po lodzie i śniegu na autobus ;) Nie wiem co będę nosić, kiedy spadnie śnieg, ale spodziewajcie się, że część stylizacji będzie i tak letnia. :P

I have problems with clothes in fall. In summer you can wear shorts and t-shirt, flip-flops and sunnies and you looks cool. But in fall... I like winter, the snow makes world more misterious, but sometimes, when I have to run to the bus stop and it's cold and slippery I really hate it :)




5 komentarzy:

  1. świetne rajstopy ! fajna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *inspiruje* :)
    Sukienka, rajstopy, kurta, buty - wszystko z osobna jak i razem! INSPIRUJE!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam większy problem z robieniem zdjęć. ubranie ubraniem, ale z lampą to bieda :(
    Organizuję giveaway, jeśli masz ochotę dołącz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna inspiracja :P sweterek nieziemski!!

    OdpowiedzUsuń