wtorek, 21 czerwca 2011

The end.

KONIEC SZKOŁY :D Nareszcie ;) Oto strój w którym byłam na zakończeniu roku. ;p Przepraszam, za nieobecność na blogu, ale aparat się zepsuł, a te zdjęcia robiłam cyfrówką (zdjęcia by emi).

Oh yeah, is't the end of the school year ;) This way I was wore. I'm sorry for neglected my blog, but my camera was spoiled :| (pics by emi)



shirt-h&m, skirt-hand made, shoes-tommy hilfiger






I bym zapomniała, z okazji czerwonego paska na koniec roku dostałam te oto koturny <3

3 komentarze:

  1. buty śliczne :)
    myślałam że zasnę na moim zakończeniu roku....w sumie nie lubie takich uroczystości....jednak dobre jest to że już później nie trzeba chodzić do szkoły ...z ciekawości zapytam jaką miałaś średnią

    OdpowiedzUsuń
  2. 4.79 ;p zmieściłam się idealnie :D
    Moje zakończenie trwało nie całą godzinę, rekordowy czas ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ;DD Moje zakończenie trwało 30 min. xD

    OdpowiedzUsuń