poniedziałek, 14 lutego 2011

UFO




Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam, że tak długo nic nie pisałam, ale niestety miałam sporo nauki, potem się przeziębiłam, zaczęły mi się ferie (dziś :D) i mam grypę :(
Oto co robiłam w czwartek: eksperymenty na dzień szalonych fryzur i makijaży w mojej szkole :D! Niestety trochę inaczej wyglądałam w tym dniu (usunęłam kolor), stwierdziłam, że chyba nie chcę iść tak do szkoły. :P  ///////// This is what I did last Thursday: I tested crazy make up for "The day of crazy make up and hair" in my school :D But on Friday I looked diffrent.I removed the colour. ;C

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te trampki z poprzedniej notki, chociaż nie przepadam za conversami ;)
    pozdrawiam.
    www.alienlovesyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no....to ostatnie zdjęcie jest świetne!Taki alien...znaczy bez urazy....ale tak z tymi kośćmi....nie no super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, właśnie to ostatnie zdjęcie wybrałam ze względu na kości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podoba to pierwsze. Niesamowite, że sama je sobie zrobiłaś.
    Trzecie też jest fajowe, ale lepiej by było, jakbyś zrobiła czarne tło. Ale poza tym super, bardzo artystyczne.

    www.emily-and-blue-almonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń