poniedziałek, 20 grudnia 2010

Christmas Eve


Oto jak mam zamiar się ubrać na Wigilię. Nie założę tylko tych butów, ale na szczęście kupiłam nowe, podobne do tych tylko na płaskiej podeszwie. Sukienka ma już swoje lata, ale ją uwielbiam.Płaszczyk jest ze skóry i dostałam go w "spadku" od mojej cioci. Też go bardzo lubię.
sukienka - zara, buty- bata, rajstopy- zara, reszta - nie wiem :P

I to chyba jest ostatni post jaki zamieszczę przed świętami, następny będzie sylwestrowy :D A więc Wesołych Świąt!!!

2 komentarze:

  1. śliczne te buty!
    Gdzie znalazłaś podobne do tych tylko, że na płaskim obcasie???

    m

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Wszystko mi się bardzo podoba ;)
    Pasuje Ci eyeliner. I jak już Ci pisałam, zazdroszczę tych długich i chudych nóg!;)

    OdpowiedzUsuń